2008. október 31., péntek

Nyakpánt by Enikő - Necklace by Enikő

A mi családunkban valamit mindenki "barkácsol". A párom leginkább a ház körül, mindenféle hasznosat alkot (korlát, virágtartó, mosógép-szerelés, meg hasonlók). Két lányomat fertőzöm a gyöngyfűzéssel, és a harmadikkal együtt az üvegfestéstől a batikolásig, a tea-tasak virágoktól a zászló készítésig mindenfélével foglalkoznak. Most a középső lányom, Enikő által készített nyakpánttal dicsekszem, amihez mintát is mellékelek, hátha valakinek lenne kedve elkészíteni.

6 megjegyzés:

Beödőkné Mónika írta...

Gratulálok, nagyon ügyes a lányod! A mintát köszönöm, mentettem.

Berjo írta...

Köszönöm Enikő nevében is, és használd egészséggel!

Unknown írta...

Nagyon ügyes a lányod. A mintát én is mentem, mert nagyon tetszik! Köszönöm!!!!

Csíki mama írta...

A nyaklánc gyönyörű, én is megfűzöm, köszönet a mintáért

Farci írta...

Köszönöm a mintát! Megfűztem :)
http://farcialkot.blogspot.com/2010/07/lila.html

Kocsis Teréz írta...

Köszönöm a mintát, nagyon jól néz ki!